maanantai 24. elokuuta 2015

Viiveellä, mutta silti...

Eli tassuhaaste. Mäkin halusin vielä ottaa osaa kissablogeissa levinneeseen tassuhaasteeseen, jonka laittoi liikkeelle Myrskyn ja Viiman emäntä.

Tässä siis mun vauvan tassut.
Kaikki neljä tassua sievästi sommiteltuina.
Oivan anturat ovat tummat ja pehmoiset...
Muruseni varpaat.
... ja hieman irtokarvaiset. Tassut myös nykivät joskus hauskasti Oivan nukkuessa, leviävät makeasti haravarvaskäpäliksi, kun poika putsaa jalkapohjiaan ja tuoksuvat tosi hyvältä. Myönnän, olen kissantassunuuskuttelija. :D Tunnustaako kukaan muu samaa pahetta?

Ja hei, blogilla on jo 20 rekisteröitynyttä lukijaa! Jes ja kiitos, kun jaksatte silmäillä ja kommentoida mun kissahöpötyksiä. :)
Viikset hymyilevästi ylöspäin täyden kahdenkymmenen lukijan johdosta.

10 kommenttia:

  1. Söpöt tassuset Oivalla :3 miulla vähän paistaa aurinko silmään, kun luen tätä, mutta onko Oivan anturat vähän tuommoiset sinertävän väriset?

    ps. täältä löytyy toinen kissantassunuuskuttelija!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivan anturoissa on vähän violetihtava vivahde, kyllä. Ja yläfemmat kissantassunuuskutustoverille! :D

      Poista
  2. Söpöt tassuset! Mä en nuuskuttele kissojen tassuja (ja musta hikiset popcorn-tassut on epämiellyttävän hajuiset :D), mutta kissojen rinta, päälaki ja niska ovat ihanan hajuiset, erityisesti Kiiran niskaa tulee nuuskuteltua päivittäin kun se tuoksuu niin hyvältä!

    VastaaPoista
  3. Koskaan ei ole myöhäistä esitellä söpöjä tassuja! ♥ Minulle ei ole tullut mieleen nuuskia anturoita, mutta nuuskin välillä kisujen suita kun ne pesee itseään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle taas ei ole tullut mieleen nuuskia Oivan suuta, muuta kuin joskus sen haukotellessa vähän sillä mentaliteetilla, että missä kunnossa hönkä on suun terveyttä silmällä pitäen.

      Poista